Etkilenen Ürün ve Versiyon
Etkilenen Ürünler | Log Reader |
---|---|
Etkilenen Versiyonlar |
Problem Tarifi
Log Reader Programında Bağlantı Problemi Yaşanırsa Neler Kontrol Edilmelidir?
Problemin Çözümü
Cihaz bağlantısında problem yaşandığında;
1) Ana ekrandaki cihaz bağlantı bilgilerinizin doğru olduğundan emin olunuz. Seçilen bağlantı tipine kontrol edilecek kısımlar değişir.
TCP/IP bağlanan bir cihaz için IP Adresi, TCP Portu ve NAD
Seri bağlanan bir cihaz için Haberleşme Portu ve Bant Genişliği kısımları kontrol edilmelidir.
2) Bağlantı bilgileri doğru ise Ayarlar menüsündeki Bağlantı Ayarları kısmındaki zaman aşım süresi ve gecikme süresi kademeli olarak artırarak tekrar bağlanmayı denenmelidir.